O targach TOUR SALON
TOUR SALON jest miejscem prezentacji ofert z kraju i zagranicy: regionów, biur podróży, touroperatorów, uzdrowisk, SPA, hoteli, przewoźników, ubezpieczycieli czy wydawnictw. [ zobacz zakres tematyczny targów ]
Kto odwiedza targi?
- Targi TOUR SALON odwiedzają w znacznej większości przedstawiciele polskich firm i podmiotów związanych z sektorem turystycznym. Z roku na rok przybywa przedstawicieli zagranicy.
- Podczas ostatniej edycji targów TOUR SALON gościli zwiedzających z takich państw jak: Hiszpania, Białoruś, Chorwacja, Litwa, USA, Włochy, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Grecja, Łotwa, Niemcy, Portugalia i Wielka Brytania.
- Czołową grupę zwiedzających w 2017 roku, aż 62%, stanowili pracownicy oddelegowani do wizyty na targach.
- Co trzeci profesjonalista, który odwiedził TOUR SALON był właścicielem, prezesem, kierownikiem i dyrektorem.
- Wśród osób zawodowo związanych z branżą, targi odwiedziły najczęściej osoby odpowiedzialne za PR, marketing czy prowadzące jednoosobowe działalności (np. piloci wycieczek).
Na TOUR SALON przychodzą osoby, które mają w planach krótkie wyjazdy, dłuższe podróże lub wakacje. Nasi zwiedzający szukają zarówno ofert zorganizowanych wycieczek oraz inspiracji do samodzielnych wypraw na nachodzącą Wielkanoc, majówkę czy urlop.
Wyjątkowe miejsce | Przez trzy dni TOUR SALON jest platformą komunikacji i wymiany doświadczeń. Są tu przedstawicie wszystkich izb i stowarzyszeń branżowych.
Co zyskujesz zgłaszając się na TOUR SALON?
TOUR SALON Biznes Planner | Proponujemy Ci proste narzędzie, które ułatwi spotkania z klientami biznesowymi zainteresowanymi bezpośrednią rozmową na targach. W ostatniej edycji umówiono setki spotkań. Dzięki temu zaplanujesz każdą minutę na targach!
Dobry termin | Lutowy termin, przed szczytem sezonu jest dobrym czasem, by podsunąć turystom pomysł wiosennego, weekendowego czy wakacyjnego wyjazdu.
Giełda turystyczna | Dostaniesz możliwość bezpłatnego zamieszczenia specjalnej oferty w GIEŁDZIE TURYSTYCZNEJ [ zobacz więcej ]
TOUR SALON Blog Meeting | Bierzesz udział w spotkaniu matchmakingowym z blogerami podróżniczymi oraz influencerami podczas czwartej edycji TOUR SALON Blog Meeting.
Promocja na stronie www | Dostaniesz możliwość zamieszczenia Twojego logo firmy, które ukaże się w zakładce „Są już z nami”, dzięki temu zwiększysz promocję swojej marki.
Przeczytaj podsumowanie targów TOUR SALON 2018 [więcej]
Zobacz film z ostatniej edycji targów TOUR SALON.