Patronat Honorowy

Partnerzy Targów

TOUR SALON Blog Meeting 2018_opisy blogów

Zapraszamy do zapoznania się z listą blogerów, którzy  potwierdzili w swój udział w TOUR SALON Blog Meeting 2018.

Aktualne na 14-01-2018

tytuł bloga strona www do odwiedzenia

addicted2travel www.addicted2travel.pl/

Blog addicted2travel powstał w 2013 roku. Prowadzony jest przez Paulinę i Michała Mikołajczak – małżeństwo z Poznania, zakręcone na tle podróżowania - odkrywania pięknych miejsc i uwieczniania ich w kadrze.  Razem zwiedziliśmy ponad 30 krajów na trzech kontynentach.

Na blogu piszemy zarówno o miejscach na wyciągnięcie ręki, jak i tych na drugim końcu świata. Lubimy schodzić z utartych szlaków, więc wielu z nich nie znajdzie się w przewodnikach. W podróżach, oprócz odkrywania pięknych miejsc, poznawania ludzi i ich kultur, uwielbiamy poznawać nowe smaki, które później przenosimy do swojej kuchni. Uwielbiamy ciekawe, niebanalne miejsca noclegowe, o których również wspominamy na blogu, dzięki czemu nasi Czytelnicy mogą z nich skorzystać.

Wyjeżdżamy, tak często jak to tylko możliwe – zawsze z aparatem w ręku. Staramy się tym naszym nałogiem zarazić innych –  zainspirować, pokazać niesamowite miejsca, zmotywować do ruszenia się z domu, bo świat jest ciekawy i niezwykle zróżnicowany! Piękne miejsca mamy na wyciągnięcie ręki. Trzeba się tylko rozejrzeć dookoła.

W grudniu 2017 do naszej ekipy dołączyła Emilka, więc w najbliższej przyszłości nie zabraknie wpisów o podróżowaniu z dzieckiem.

Główna tematyka bloga:

• podróże z aparatem w ręku
  • poszukiwanie pięknych miejsc
  • poza utartym szlakiem
  • miejsca, których nie ma w przewodnikach
  • kuchnie świata
  • ciekawe miejsca noclegowe
  • podróże z dzieckiem
  • ciekawe miejsca w Wielkopolsce

Paragon z podróży https://paragonzpodrozy.pl

Paragon z podróży: miejsca, porady, przygody, opinie, zabawa. Jedyny blog podróżniczy nagrodzony tytułem Bloga Roku. Wielokrotnie nominowany i wyróżniany w plebiscytach i rankingach.

Bartek Szaro i Patryk Świątek: autorzy książek, artykułów prasowych, treści przewodnikowych, projektów podróżniczych. Łączą z podróżowaniem wiele dziedzin i aktywności. Uwielbiają zajadać się pizzą i pierogami.

Podróże Pana Szpaka www.podrozepanaszpaka.pl
Podróże Pana Szpaka, blog istniejący już od przeszło 4,5 roku. Tematyką są głównie podróże w kierunkach mniej komercyjnych i często nieznanych, dlatego bardzo ciekawych. Autor np. odwiedził i opisał wszystkie republiki byłego ZSRR. Kiedy ojednak dwiedza miejsca komercyjne robi to w sposób nieoczywisty, przykładem jest Majorka, która zauroczyła go górami w styczniu, czyli w czasie i miejscu który kompletnie nie jest kojarzony z rajską wyspą. Jednym z ulubionych tematów są góry głównie polskie, ale nie tylko, szoroko rozumiany outdoor i kontakt z przyrodą.

Ready for Boarding https://www.readyforboarding.pl/

Kamila i Paweł z bloga podróżniczego Ready for Boarding

Na naszym blogu www.readyforboarding.pl opisujemy zarówno miejsca odległe (jak Kuba, Islandia, Wyspy Owcze, Japonia, Chiny czy Dubaj), jak również te bliskie, w Polsce. Od 2016 roku podróżujemy z naszą córeczką, której chcemy pokazywać nasz piękny świat! Stawiamy na planowanie wyjazdów na własną rękę, dlatego też służymy radami co, gdzie i jak :-)

_______________________________________________________________________________________

RoadTripBus.pl roadtripbus.pl
Hej! Tu Wojtek i Kasia, lubimy jeździć naszym multivanem T4 i odhaczać marzenia z listy, a naszym ulubionym zajęciem jest odwiedzanie miejsc, w których jeszcze nigdy nie byliśmy. W ciągu 3 lat odwiedziliśmy już 33 państwa i zrealizowaliśmy 12 marzeń z listy (www.roadtripbus.pl/lista-marzen/). Oprócz tego prowadzimy jednego z najpopularniejszych blogów podróżniczych w Polsce, gdzie podajemy przydatne i praktyczne informacje dotyczące podróżowania i zwiedzania. Ostatnio wprowadziliśmy też dział "Kuchnie świata", gdzie publikujemy przepisy na różne zagraniczne dania.

Ruszaj w Drogę! https://www.ruszajwdroge.pl/

Od 8 lat wcielamy się w rolę turystów i zwiedzamy Polskę. Własnymi siłami zbudowaliśmy markę, która dociera rocznie do miliona Polaków. Opisujemy najciekawsze regiony i miejsca na największym blogu podróżniczym o Polsce www.ruszajwdroge.pl, regularnie prowadzimy prezentacje z pomysłami na wycieczki po Polsce www.klub.ruszajwdroge.pl i tworzymy Fundację, która pomaga organizacjom promującym regiony i miejscowości w dotarciu do nowych turystów www.fundacja.ruszajwdroge.pl Na co dzień obserwuje nas 35 tys. turystów w mediach społecznościowych. Poleciliśmy im już tysiące miejsc. Jesteśmy Kasia i Maciej Marczewscy, a naszą pasją jest podróżowanie po Polsce."

Szpilkiwplecaku.pl szpilkiwplecaku.pl/

Blog wwww.szpilkiwplecaku.pl swój początek miał wiele lat temu lecz faktycznym życiem został tknięty dopiero 3 lata temu. Autorka bloga, Ewa Chojnowska-Lesiak, jeździ do egzotycznych i wymagających, często także ekstremalnych krajów, realizując swoją LISTĘ MARZEŃ. Nie boi się poznawania nowych ludzi, kultur, obyczajów, smaków. Przygoda to jej drugie imię - nie bez powodu została uczestnikiem programu "Wyspa Przetrwania". Podróżuje samodzielnie, ale także jest pilotem wycieczek, głównie do Afryki i Azji lecz nie tylko! Na blogu można znaleźć relacje z podróży, poradniki dotyczące przygotowania podróży i przewodniki.

Informacje o dotychczasowych współpracach można znaleźć pod linkiem http://szpilkiwplecaku.pl/kontakt/

Tu i tam www.tuitam.net
W którą stronę http://wktorastrone.pl/

Podróżujemy wspólnie już od 2008 roku, a od 4 lat z plecakiem na plecach samodzielnie odkrywamy świat. Nie możemy usiedzieć spokojnie w jednym miejscu, a planując kolejne wyprawy wciąż zadajemy sobie to samo pytanie: To teraz, w którą stronę? Ona – mózg każdej wyprawy z planem 150% normy i aparatem w dłoni. On – Mr. Navigation, chodzący GPS i mapa w jednym. Do tej pory byliśmy na 4 kontynentach, w tym odwiedziliśmy m.in.: Kubę, Peru, Boliwię, Chile, USA, Tajlandię, Wietnam, Kambodżę, Sri Lankę, Afrykę Północną oraz wiele europejskich krajów i miast. Zafascynowani krajami Basenu Morza Śródziemnego, głównie Włochami i Hiszpanią, gdzie chcielibyśmy kiedyś zamieszkać na stałe. W przyszłości planujemy też road tripa po USA, Europie i bike tripa po Polsce.

Na naszym blogu zachęcamy do odkrywania świata relacjonując nasze dotychczasowe podróże, te bliskie i te dalekie. Kładziemy nacisk na informacje praktyczne i wskazówki, tak by każdy mógł z łatwością zaplanować swój wyjazd. A piękno odwiedzanych miejsc i regionów dokumentujemy na fotografiach.

wktorastrone.pl to nowe miejsce w blogosferze (powstałe w 2017r.) dla osób zainteresowanych podróżami, które dopiero zaczynają swoją przygodę i nie wiedzą, od czego zacząć, ale i dla tych, którzy szukają inspiracji i informacji praktycznych w swoich podróżniczych planach.

Życie.Me www.zycie.me

Jeśli jesteś wystawcą TOUR SALONU lub zwiedzającym zawodowo związanym z branżą turystyczną spotkaj się na targach z blogerami i nawiąż owocną współpracę!

Podczas TOUR SALON Blog Meeting zorganizujemy spotkania B2B z blogerami. Wykorzystaj nowoczesne narzędzia marketingowe, które przyciągną do Ciebie turystów.

Weź udział w spotkaniu B2B z blogerami
>> kliknij TUTAJ i wypełnij formularz

Spotkanie B2B z blogerami │sobota, 10 lutego 2018 pawilon 7, Scena Mała │godz. 13.30

[ Wstecz ]
Współpraca Medialna

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.